Editura Amaltea
0 produse - 0 lei Coș

AI GRIJĂ DE CLIENȚII TĂI!10 metode eficiente pentru fidelizarea clientilor

Număr pagini: 188 Format: 13.5 x 20.5 cm
3500 lei

Descriere

Indiferent că deții o firmă mică sau că ești managerul unui departament de relații cu clienții, ori că lucrezi pur și simplu în acest domeniu, lucrarea de față iți va arăta cum să fii mult mai performant și să iți transformi clienții în adevărați fani.

De asemenea, nu vei mai avea costuri atât de mari cu marketingul. Clienții nu numai că vor reveni să cumpere de la tine, dar te vor recomanda și altora. În plus, mediul în care lucrezi va fi unul extrem de plăcut și iți va aduce doar satisfacții.

Sperăm că poveștile reale din această lucrare să te inspire cu adevărat si să te ajute să te poziționezi pe piață într-o manieră cu adevărat solidă. Așadar, începe să dai chiar acum un impuls serviciilor pe care le oferi clientilor, revoluționându-le!

Comentarii


Stil de scriere foarte lizibil și foarte implicat. Consider că trebuie citit de toți angajații din front-line.

Tom

Shawn Doyle

Shawn Doyle este speaker certificat, specializat în procesul de învățare și dezvoltare, pasionat de potențialul uman și adept al conceptului de perfecționare continuă. În ultimii 22 de ani, s-a dedicat dezvoltării și implementării programelor de pregătire pentru formarea echipelor, comunicare, creativitate și leadership. Programele de pregătire ale lui Shawn ajută angajații să devină mai eficienți atât pe plan profesional, cât și în viațA de zi cu zi. Printre clienții lui se numără numeroase companii din topul Fortune 500. Deține mai multe premii și diplome de onoare și este autorul a zece cărți inspiraționale.

Editura Amaltéa Fondată 1992
București, România

Tel.: 021 210 4555, 021 210 6522
E-mail: info@amaltea.ro

Copyright © 2018 Editura Amaltéa. Toate drepturile rezervate.