AI GRIJA DE CLIENTII TAI

AI GRIJA DE CLIENTII TAI
10 metode eficiente pentru fidelizarea clientilor
35,00 lei
Cantitate:
Autor: Shawn Doyle

Autor: Shawn Doyle

Shawn Doyle este speaker certificat, specializat in procesul de invatare si dezvoltare, pasionat de potentialul uman si adept al conceptului de perfectionare continua. In ultimii 22 de ani, s-a dedicat dezvoltarii si implementarii programelor de pregatire pentru formarea echipelor, comunicare, creativitate si leadership. Programele de pregatire ale lui Shawn ajuta angajatii sa devina mai eficienti atat pe plan profesional, cat si in viata de zi cu zi. Printre clientii lui se numara numeroase companii din topul Fortune 500. Detine mai multe premii si diplome de onoare si este autorul a zece carti inspirationale.
Autor: Lauren Anderson

Autor: Lauren Anderson

Lauren Anderson este consilier si mentor, dar si un speaker foarte bine cotat. Compania ei ofera programe de training axate pe dezvoltarea personala a celor din domeniul produselor de lux. Este invitata frecvent la diverse emisiuni de televiziune si a scris numeroase articole pentru publicatii de top.

Indiferent că deții o firmă mică sau că ești managerul unui departament de relații cu clienții, ori că lucrezi pur și simplu în acest domeniu, lucrarea de față iți va arăta cum să fii mult mai performant și să iți transformi clienții în adevărați fani. De asemenea, nu vei mai avea costuri atât de mari cu marketingul. Clienții nu numai că vor reveni să cumpere de la tine, dar te vor recomanda și altora. În plus, mediul în care lucrezi va fi unul extrem de plăcut și iți va aduce doar satisfacții.
Sperăm că poveștile reale din această lucrare să te inspire cu adevărat si să te ajute să te poziționezi pe piață într-o manieră cu adevărat solidă. Așadar, începe să dai chiar acum un impuls serviciilor pe care le oferi clientilor, revoluționându-le!

Ați putea fi interesat și de:


TOP VÂNZĂRI

CELE MAI CĂUTATE