CUM SA CONSTRUIESTI RELATII DE AFACERI IN 90 DE SECUNDE

CUM SA CONSTRUIESTI RELATII DE AFACERI IN 90 DE SECUNDE
Autor: Nicholas Boothman

Autor: Nicholas Boothman

Fost fotograf de renume international, Nicholas Boothman a inteles un fapt extrem de important: pentru ca eforturile pe care le depunea in slujba clientilor sai, precum AT&T si Revlon, sa se dovedeasca eficiente, trebuia sa stabileasca o relatie cu ei. Hotarat sa sondeze cat mai mult modalitatile prin care oamenii stabilesc legaturi unii cu altii, a renuntat la aparatele de fotografiat si a urmat cursuri de specializare in domeniul Programarii Neuro-Lingvistice (NLP). In prezent, isi impartaseste descoperirile unui public vast de pe trei continente, tine discursuri, organizeaza seminarii si le ofera participantilor instrumente concrete de comunicare. Cand nu calatoreste prin lume, el locuieste in Canada impreuna cu sotia lui, Wendy, si cei trei copii ai lor.

    Cum sa construiesti relatii de afaceri in 90 de secunde... sau mai putin.
    Aceasta carte va va conferi putere!
   "Indiferent daca sunteti angajat, manager, intreprinzator sau liderul unei echipe, succesul depinde mai ales de modul in care stabiliti relatii cu semenii. Acesta nu este un talent nativ, ci o abilitate pe care o putem deprinde si nimeni nu o preda mai bine decat Nicholas Boothman." - Bob Nelson, scriitor.
    In afaceri, nu ne putem castiga existenta vanzand prietenilor. Nu ne permitem luxul de a ne alege colegii sau superiorii, clientii sau omologii din alte companii. De aceea, invatarea strategiilor de stabilire a relatiilor de afaceri cu orice tip de oameni este un aspect vital, iar Nicholas Boothman ni-l impartaseste - pas cu pas - prin intermediul programului sau simplu, dar eficient.
    Programul debuteaza cu elementele NLP pe care autorul, ale carui carti au inregistrat vanzari fulminante, le-a considerat necesare pentru dezvoltarea teoriei sale - atitudinea, limbajul trupului si congruenta.
Mai mult, Boothman descrie cele patru tipologii cheie care se manifesta in lumea afacerilor - Visatorii, Convingatorii, Supervizorii si Analistii - si modalitatile prin care trebuie sa comunicam cu fiecare in parte.
Ni se arata cum sa ne concepem reclama de zece secunde, in ce situatii sa folosim un limbaj magulitor si nu sa ne speriem interlocutorul printr-unul sec, dar si cum sa ne consolidam credibilitatea si autoritatea.
    Neutralizarea reactiei de tip lupta sau fugi, intelegerea limbajului creierului si a simturilor dominante, cunoasterea naturii propriei afaceri, strategii si exercitii creatoare pentru a exploata la maxim relatiile pe care le stabilim si a profita de fiecare intalnire in parte - toate acestea te vor face o persoana influenta in 90 de secunde... sau chiar mai putin.

Ați putea fi interesat și de:


TOP VÂNZĂRI

CELE MAI CĂUTATE